Mobiele menu

De 6 populairste Instagram berichten van datingsite DeWandeldate.

Jaarverslag DeWandeldate Instagram Best of Nine 2019

Happy New Year 2020!

Aan al onze leden en volgers: we wensen jullie allen een liefdevol wandeljaar toe. Heb je de liefde nog niet gevonden? In 2020 gaan we weer ons best voor jullie doen!

Wat deed DeWandeldate in 2019?

Ons Jaarverslag, dit keer in de vorm van de 9 meest gewaardeerde berichtjes op Instagram. Deze 9 berichten geven een mooi beeld van wat DeWandeldate in het afgelopen jaar deed.

• We vierden onze 5-de verjaardag, sinds de start van DeWandeldate op 1 maart 2014 (bericht #2 van de best-of-nine)
  • Onze datingsite leverde weer 85 nieuwe koppels op, en 4 huwelijken (#3).
  • We riepen mannen op zich aan te melden bij DeWandeldate (#4)
  • We organiseerden maandelijks een Groepswandeling voor Singles uit verschillende leeftijdsgroepen (#5 en #8)
  • We kwamen op de radio, RTV RIjnmond in gesprek met oprichter Irene, in Rotterdam (#7).
  • We gaven wekelijks Tips voor leuke Wandeldates, zoals een avontuurlijke boswachterswandelroute (#1) of sneeuwwandelen (#6).
  • We gaven Tips voor duurzaam (berg) wandelen (#9).
de 9 best gewaardeerde Berichten van DeWandeldate op Instagram in 2019

9 populairste Instagram berichten van DeWandeldate

#1. Avontuurlijke Wandeldate

Ben je op zoek naar ene avontuurlijke wandeldate? Kies een boswachters wandeling!

'Zoek je een avontuurlijke Wandeldate, midden in de natuur? Volgens de boswachters biedt de LENTE de beste kansen om dieren uit de 'Big Five' te spotten: het edelhert, de ree, het wilde zwijn, de bever of de zeehond. Ook boommarters, dassen, kikkers, salamanders en de ijsvogel worden genoemd in het lijstje met 10 speciaal geselecteerde Boswachterspaden. Doe er je voordeel mee: zet zo'n mooie natuurroute in je Wandeldate profiel en nodig andere leden uit om samen op verkenning te gaan.'

#2. 5 jaar datingsite DeWandeldate

Datingsite DeWandeldate bestaat 5 jaar

'Time flies: datingsite DeWandeldate is al 5 jaar online. Enkele mooie cijfers: 582 leden vonden hun partner (291 nieuwe koppels), 7 huwelijken, 3 babies. En we liepen meer dan 60 groepswandelingen.'

#3. Huwelijken via datingsite DeWandeldate

Alweer 3 huwelijken van koppels van datingsite DeWandeldate

'HIKINGLOVE: Voor 2019 zijn er nu alweer 3 huwelijken van Wandeldate koppels aangekondigd. Dat brengt ons totaal op 6 huwelijken en 3 babies. Dat zijn alleen nog maar de huwelijken en babies waarvan we bericht ontvingen. Er zijn er vast meer. Wil je ook eens Wandeldaten? Schrijf je in en ga op zoek naar jouw ideale #wandelman of #wandelvrouw. '.

#4. Mannen extra welkom bij DeWandeldate

10 voordelen voor mannen bij datingsite DeWandeldate

'Datingsite DeWandeldate biedt 10 voordelen voor mannen: Er zijn méér vrouwen dan mannen lid. Er zijn véél leuke vrouwen lid! Je kiest zelf voor een actieve date: wandelen, hardlopen, mountainbiken. Lees alle 10 voordelen.'

#5. Groepswandeling Kennemerduinen

NS wandeling Kennemerduinen met datingsite DeWandeldate

'Zaterdag 2 maart:: #groepswandeldate Kennemerduinen, 16 km. Wie gaat er mee? Een populaire NS wandelroute, vanuit Santpoort door Nationaal Park Zuid-Kennemerland, langs landgoederen, een stuk over het strand, pauze bij strand & duinpaviljoen Parnassia aan Zee en door de Kennemerduinen naar Overveen. Deze wandeling is met singles van 48 t/m 63 jaar.'

#6. Sneeuwwandelen

Met wie ga jij sneeuwwandelen via DeWandeldate?

'Met wie ga jij sneeuwwandelen?'

#7. Interview met Irene in Rotterdam

Interview met Irene van DeWandeldate door RTV Rijnmond Rotterdam

'Ja, ja, Irene was op de radio! Vanmorgen, RTV Rijnmond. Met journaliste Jelle Gunneweg in het Kralingse Bos. Binnenkort Filmpje en link naar de uitzending.'

#8. Groepswandeling Blauwe Kamer

NS wandeling Blauwe Kamer Rhenen met datingsite DeWandeldate

'"Erg leuke dag Irene! Mooie route, en een prettige, geïnteresseerde, open en ontspannen sfeer. Leuk dat de Wandeldate deze wandelingen organiseert!" (reactie van een deelnemer). Zaterdag 8 juni liepen we de prachtige nieuwe NS route Blauwe Kamer Rhenen 18 km struinen door de uiterwaarden van de Nederrijn, natuurgebied de Blauwe Kamer en natuurgebied de Grebbeberg, en na afloop nog een rondje door Rhenen. Echt een aanrader deze route. De deelnemers waren ook enthousiast. En het was natuurlijk weer gezellig wandeldaten.'

#9. Duurzaam (berg)wandelen

Tips voor duurzaam bergwandelen van datingsite DeWandeldate

'Hoe kan je in de bergen wandelen zonder de natuur te belasten? Check onze Tips voor 'duurzaam bergwandelen'. .
Tip 1: BESTEMMING: blijf in Europa!'

Enkele cijfers van DeWandeldate

• Leden: er zijn nu 3.325 leden met een actief (zichtbaar) profiel. En ruim 1000 met een inactief (onzichtbaar) profiel.
  • Koppels: + 85 in 2019. Totaal kregen we melding van 359 koppels via DeWandeldate. Dus (tenminste) 718 leden vonden een vriend of vriendin!
  • Huwelijken + 4 in 2019 en 1 aangekondigd voor 2020. Totaal zijn er dan 10 huwelijken via DeWandeldate.
  • Groepswandelingen + 11 in 2019. Totaal heeft DeWandeldate nu 69 groepswandelingen georganiseerd.

#BestNine2018

Hier zie je onze BestNine uit 2018: de 9 best gewaardeerde Instagram berichten van DeWandeldate. We toonden foto’s met single outdoor mannen en vrouwen, wandeldates langs de kust en langs de Kralingse Plas, een fietsdate, een groepswandeldate in Maastricht en een romantische zonsondergang op de Veluwe.

De 'bestnine2018' berichten van DeWandeldate op Instagram

Wil je ons helpen bekender en populairder te worden?

Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dat geldt zeker op een datingsite. Hoe bekender, hoe meer leden, hoe meer kansen voor iedereen om ‘de ware’ of gewoon een leuke wandelvriendschap te vinden.

Dus volg DeWandeldate op Instagram en geef ons af en toe je like of reactie!

Extra uitleg over de Instagram berichtjes van Wandeldate

Volg DeWandeldate ook via de Nieuwsbrief en op de andere netwerken:

Jaaroverzichten van DeWandeldate

Verjaardagen DeWandeldate

Succesverhalen van datingsite DeWandeldate

Wil je LID worden of DeWandeldate Agenda volgen?